Mă amuză, dar și întristează experimentele sau, mai bine spus, țepele pe care le văd în online. Ultimul experiment este cu “ciocolata Dubai”, o reală țeapă întrucât nu există o faimoasă ciocolată Dubai. Însă spiritul de turma ce ne caracterizează în ultimii ani, urmare a promovării agresive făcute de așa-numiții influenceri, îi determină pe unii consumatori, din dorința de tip “wanna be”, sa cumpere diverse prostii mai mici sau mai mari. Ciocolata Dubai are această denumire pentru ca mulți români visează la Dubai, la vacanțe petrecute acolo, la lux, opulenta pe care le vedem din acea zonă. Ea nu este nimic altceva decât invenția unora care se bazează pe psihologia de turmă a noastta. Nu știu dacă va mai amintiți de experimentul de promovare a “brânzei Regelui”? A fost în toamna lui 2023 și câțiva influenceri români au fost păcăliți să promoveze un produs care nu exista pur și simplu. Experimentul a fost inițiat de Andrei Petroff care ulterior a dat toate detaliile. Scopul explicat nu a fost să își bată joc de oameni, ci să înțeleagă ca sunt multe fake uri și în acest sens a lăsat intenționat indicii ca influencerii să înțeleagă ceea ce nu s-a întâmplat. Ciocolata ca ciocolata. Dar sunt și alte experimente numite cumpărare de apartamente în Dubai pentru ca sunt foarte ieftine, oportunitate, investiție, etc. Acolo vorbim de sume mult, mult mai mari și unde e vorba aceea cǎ “nu e prost cine le cere… “. Continuarea vorbei o știți.
Trending
- Lidl surprinde pasionații de bricolaj: Scule Parkside la prețuri imbatabile!
- Primar: Dacă parlamentarii ascultau și de noi, nu ajungeam în situația asta
- România, mai aproape de calificarea la Campionatul Mondial!
- Bani din fondul de rezervă pentru primăriile din Gorj
- USR: Plătim cele mai mari prețuri la energie
- Cum să-ți amenajezi locuința într-un stil rustic și confortabil
- Mihnea Vlaicu reprezintă România în Bahrain
- Coșmar în Capitală: case cu risc de prăbușire în urma deciziei PMB 13:55 5378