O echipă de cercetători provenind de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) și Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara au publicat rezultatele unui studiu care demonstrează rolul podcasturilor în comunicarea de marketing și cum acestea transformă relațiile dintre branduri și consumatori.
Studiul explorează percepțiile și…
Citește mai multe pe: https://damboviteanul.com/2025/01/06/rolul-podcasturilor-in-comunicarea-de-marketing-subiect-de-cercetare-pentru-cercetatorii-ubb-si-uvt/
Similar Articles TEST
- Ilie Bolojan: Împreună, cei 5 parlamentari PNL aleşi de bihoreni am stabilit cum ne vom organiza în acest mandat / Ne vom întâlni lunar cu primarii localităţilor pentru a inventaria problemele şi pentru a propune rezolvarea acestora
- Cazul Mbappe zguduie fotbalul european. UEFA anunță măsuri drastice